יום שני, 3 באפריל 2017

מתחילים בשני ה 11 בבוקר - בוחרים קבוצה ועומלים על הפתעה

באזור
לוח 
המודעות
הצבנו 
בית 
לחתולות
ובית
לדובים

גשו למגייס
היושב על 
המרפסת

ענו על שתי שאלות וקבלו את סמל הקבוצה. הפעם לא מדובר 
בתחרות כי אם בשיתוף פעולה. בכל בית ניצבת הפתעה.
עליכם לשחק במשחק לעוף לגובה שעוצב מחדש ברוח האביב 
ולאסוף מתנות

לאחר מכן, גשו לחדר הקבוצה שלכם והוסיפו את המתנות שאספתם ברגע שההפתעה תהייה כולה מלאה, נפתח את 
חדרי הקבוצות לשחקני הקבוצה השנייה שיבואו לקבל שי 
של אהבה! 

השי מאוד מדליק ויאפשר לכם להמשיך לשאר  החלקים 
בהרפתקה!!! 

41 תגובות:

  1. ראשונה חח ואני אהיה בדובים נראה לי

    השבמחק
  2. מהממת מהמוגובי3 באפריל 2017 בשעה 9:21

    שניה אני בדובים

    השבמחק
  3. סוף סוף משימה נחמדה ללא תחרות!

    השבמחק
  4. רבעי חח נכון כל הכבוד על השיתוף פעולה

    השבמחק
  5. חבל ר שהמשחק הזה קצת קשה חח

    השבמחק
  6. התשובות בקבלה לקבוצה הם בשאלה הראשונה זה הראשון ובשאלה השנייה הרביעי

    השבמחק
  7. מישהו מצא עוד משהו חוץ מאת סמל הקבוצה של הקבוצה שלו?

    השבמחק
  8. מאיפו אפשר למצוא בגדים של הקבוצה בא אתה נמצא

    השבמחק
  9. מהבית של הקבוצה שלך

    השבמחק
  10. אני לא מוצא את המרפסת בלוח המודעות

    השבמחק
  11. זה לא נותן כיאלו זה לא מראה את האיש ואיזה שצריך לגשת אליהם בשביל להתקבל לאחת הצוותים וחברה שלי אמרה שצריך לבוא מגלישה בסתר אז רציתי לשאול מה צריך לעשות כדי שזה יראה??

    השבמחק
    תשובות
    1. פשוט תיכנס מגוגל אקספלורר או גלישה נסתרת

      מחק
  12. יש רק שרשרת בדרך המלך

    השבמחק
  13. כנירא שכל הדברים האחרים יהיו בקרוב
    וכן תנסו מדפדפנים אחרים

    השבמחק
    תשובות
    1. חתולות זה לבנות
      והדובים לבנים חח
      אבל זה לא משנה וואו יהיה מגניבבבב

      מחק
  14. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  15. מוגובי במידה ותראו את ההודעה הזאת...
    יש לי באג ואני מניח שכנראה לעוד כמה שאני לא יכול לקנות את השרשרת... אני לא מנוי ושאני רוצה לקנות את השרשרת לא למנויים (של הדובים ואני כבר בקבוצה) כתוב לי שזה לרכישה במטבעות יהלום שאני לוחץ על התשלום בכסף ואז זה כותב שאין לי מספיק מטבעות יהלום... ולאח שלי שגם באותה קבוצה קנה את השרשרת בכסף ולא היה לו שום באג

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי יש באג רציתי חהיות מצוות החתולות ובגלל שהיה לי באג המשחק נדפק לי לחצתי על איקס וחזרתי אל השאלות וזה אמר לי שבחרתי קבוצה אבל לא יכולתי להיכנס

      מחק
  16. זה אומר שאין לך מספיק כסף

    השבמחק
  17. נכון ואני ממליץ לך להבא לפנות עם פניה מסוג כזה בדף שרות הלקוחות כך יענו לך מהר יותר וגם יסבירו לך מה עלך לעשות :)

    השבמחק
  18. אני בחתולות שלנו כבר מלא מתי ייפתח?

    השבמחק
  19. אין לי מושג גם שלנו מלא כנראה בקרוב

    השבמחק
  20. של אף קבוצה לא מלאה זה יהיה בקרוב

    השבמחק
  21. ואיך מוצאים סמלים, לא מצאתי שום דבר!
    פליז תכתבו משהו..);

    השבמחק
  22. הסמל היחיד שיש כרגע זה בתוך העצים של הקבוצות
    ואת הסמלים של הקבוצה השנייה יהיה אפשר לקחת שיפתח בשביל המתנות

    השבמחק
  23. הנה מוגובי הודיעו שמחר ב11 יפתחו בתי הקבוצות תאספו את הסמל והמתנה מחר

    השבמחק
  24. מכירים את המשפט "פחות נעים להתרגש שאין בסביבה מישהו לחלוק איתו" ? זה כולכך נכון זה באמת הרבה יותר כיף לעשות משימות שיודעים שזה למטרה טובה ולא סתם בשביל גביע מטופש

    השבמחק
  25. היום נפתח באחת עשרה בדקתי שוב והיה כתוב בקרוב
    מה בקרוב אבל אמרתם היום פתוח באחת עשרה

    השבמחק
  26. יש איזה לב ? או איזה מהיציאת מצריים ?

    השבמחק
  27. זה פתח כולם לקחת מהשני! חח

    השבמחק
  28. אדירררררררררררררר
    !!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  29. איפה האפיקומן?

    השבמחק
  30. אני יגיד לכם מה שאני יודע קרדיט עם אמרו לפני...
    הולכים לקבוצה השניה (עם אתם בדובים נגיד אז לחתולים) קונים הרחפן בחמישים מטבעות (לא למנוי) ואז הולכים ליער הקסום נכנסים פנימה ובצד למעטה יש צפרדע, משם ממשיכים לאזור של הספינה ולוקחים את הפנס שרואים אותו מעבר לים (מחוץ לספינה!!!) משם הולכים לאזור הלומינים ונכנסתי לאזור של הסקייטבורדים שמים את הרחפן שקניתם בהתחלה ונכנסים לעננים שם עד שתראו טירה של דרקולה ואז תלחצו עליה ותקבלו סמל. ואז תמשיכו עוד לעלות בעננים עד שתראו סמל פרפר על ירח צהוב ורמז בצורת מצא.

    השבמחק
  31. אה ויש גם פרח אחד אדום (הראשון) בכפר הבומגים באמצא

    השבמחק