יום חמישי, 30 ביוני 2016

הרפתקאת המוגופארק

בקרוב מאוד יפתח 
בכפר סבא המוגופארק
 - הסייבר לנד הראשון 
בישראל. 

פארק של 1,000 מטר מלא במשחקים חדשניים, סרטים אינטראקטיבים חנות מזכרות של מוגובי ועוד ועוד!!!
במוגובי פיזרנו לכם 16 סמלים של המוגופארק ובימים הבאים נחשוף אותם. 

שחקן שיאסוף את כל הסמלים יוכל להכנס לאיזור המוגופארק במוגובי! ולמצוא את המשחק החדש והמדליק LONGSHOT. בנוסף, תחכה שם עוד הפתעה ו20 ילדים שיהיו מספיק זריזים במשימה שבמוגופארק יוכלו
לקבל הזמנה למוגופארק חינם! 

ביום ראשון נתחיל באימונים עם הבומאג המוזהב כדי לנסות לכבוש את דראקו פלאנט שוב. 


אז חופש נעים לכולנו. 

105 תגובות:

  1. איפה יש סמלים

    השבמחק
  2. יש גם בומאג זהב חדש

    השבמחק
  3. אין סיכוי שיגלו כאן כי כולם רוצים לזכות

    השבמחק
  4. לומרות שאני בטוח שיש עוד אלפי ילדים שמצאו אני לא מצאתי וגם עם ארצה לא אוכל ללכת לשם כי לא מורשים לי טוב עם אני אמצא אולי אגלה אבל אנלא רוצה להרוס

    השבמחק
  5. בבקשה תגלו!
    אני גם ככה לא ילך לשם חוץ מזה עם תגלו זה אומר שבטוח תסיימו את המשימה לפני אז כן תזכו בכרטיסים

    השבמחק
  6. מי יכול להגיד

    השבמחק
  7. לא מצאתי מישהו יכול לעזור לי?

    השבמחק
  8. אני רוצה פיתחה יום שישי מוגו פארק מחר בבקור

    השבמחק
  9. אני רוצה פיתחה יום שישי מוגו פארק מחר בבקור

    השבמחק
  10. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  11. אני לא מצאתי אם אמצא אגלה

    השבמחק
  12. הבעיה העיקרית זה שאף אחד לא יודע איך הסמלים נראים!

    השבמחק
  13. יש סמל אחד ביער הקסום איפה שהנחל זה היחיד שמצאתי

    השבמחק
  14. יש עוד אחד בנווה רימון בתוך הקולנוע למעלה בצד ימין

    השבמחק
  15. השלישי בחנות השיקויים של הבומאגים בכפר הבומאגים

    השבמחק
  16. קיצר מה שאתם מתכוונים פשוט להגיד זה שהסמלים נמצאים ב:
    1. נווה רימון למה עלה בצד ימין (קרדיט למי שאמר ראשון)
    2. ביער הקסום בהמשך מאחורי השיח קרדיט למי שאמר ראשון
    3. בכפר הבומאגים על המדף ליד שיקוי האש קרדיט למי שאמר ראשון תודה עזרתם לי מאוד! קרדיט לכם!
    תודה!!! po098i

    השבמחק
  17. זה לא על העלה זה בתוך הקולנוע בנווה רימון לא הבנתי למה אני לא מוצא אתה צריך לדיק חבר אבל תודה בכל זאת :)

    השבמחק
  18. החביאו היום עוד???

    השבמחק
  19. לא הם לא עובדים בשישי שבת בראשון יוחבאו עוד סמלים תחכו בסבלנות :)

    השבמחק
  20. כן אבל ככה זה גם להם מגיע חופש :)

    השבמחק
  21. הם עובדים בחופש הגדול נכון???

    השבמחק
  22. הם עובדים בחופש הגדול נכון???

    השבמחק
  23. כן ומוגובי מתי נפתח הפארק אמרתם ב1 ליולי

    השבמחק
  24. זה לא הגיוני שזה יפתח היום
    כנירא שזה היה תאריך משוער אבל תמיד יש שינייים

    השבמחק
  25. מה זאת אומרת אה?

    השבמחק
  26. מתי נפתח הפארק

    השבמחק
  27. לא יודע כנירא בקרוה שתהיה הפתיחה יגעדו

    השבמחק
  28. מישהו יכול לענות לי בבקשה

    השבמחק
  29. אמרתי זה היה אמור להפתח היום אבל בנתתים לא יודעים

    השבמחק
  30. נוספו עוד שתי סמלים אז נראה לי בגלל החופש הם עובדים בשישי

    השבמחק
  31. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  32. כל הסמלים שהוחבאו עוד עכשיו מצאים ב:
    1. בנווה רימון למעלה בצד ימין
    2. ביער הקסום מאחורי השיח בהמשך
    3. בכפר הבומאגים בתוך בית השיקוים ליד השיקוי הכתום במדף
    החדשים של יום שישי נמצאים ב:
    1. באי הבומאגים מאחורי הענן שלמעלה באמצע רואים חצי ממנו
    2. מצטער עוד מעט נכנס שבת אגלה מחר
    קרדיט לכל מי שעזר קודם
    po098i

    השבמחק
  33. השני בשוק בפנים

    השבמחק
  34. לא פייר שהבגדים החדשים שבמוגו פאשן הם רק למנויים :(
    וכן אני יודעת שאפשר לקנות ביהלומים למי שלא מנוי אבל מאיפה אני חמישים יהלומים ועוד לפריט אחד זה מוגזם

    השבמחק
  35. 1. בנווה רימון למעלה בצד ימין
    2. ביער הקסום מאחורי השיח בהמשך
    3. בכפר הבומאגים בתוך בית השיקוים ליד השיקוי הכתום במדף
    4. באי הבומאגים
    5.בפלפל בפנים

    בבקשה תהינו אני ביוטיוב גם

    השבמחק
  36. אני מצלם מיינקראפט זה משחק כפי

    השבמחק
  37. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  38. היי לגבי הבגדים תבינו זאת הטבה לא שילמנו להם אז אין לנו ממש זכות להתלונן הם נתנו לנו גם צטנס זה לא יהלומים זה מטבעות כאלה ואת יכולה להשיג את זה במזרקת היהלום או לקנות בכסף אמתי נכון זה לוקח קצת זמן אבל מה לעשות אני חוסך ואז קונה
    טוב בואו לא נפתח על זה דיון זה לא ממש נעים תודה :)

    השבמחק
  39. תכף יהיו גם מטבעות מוגופרק יכול להיות שיהיה אפשר לקנות בהם גם כמו של הפיראטים ושאר המשימות :)

    השבמחק
  40. וגם את הזה של האפליקציה
    בגדים למנוייעם משימות לכולם לפחות תסתכלו על הכוס המלאה ולא עם הריקה אתם תמיד חושבים על מה שאין לכם תחשבו על מה שיש לכם וכמו שאמרתי תאמינו בעצמכם ובסוף תגיעו רחוק
    עם תעשו כל יום במזרקת היהלום יש לכם סיכוי טוב יותר להשיג מטבעות יהלום :)
    בבקשה לא לריב על זה אפשר לדבר בנחת ולא להתרגז

    השבמחק
  41. חסוי לילי את מטבעות המוגופארק יהיה אפשר לקבל במוגופארק כתוב בלוח מודעות

    השבמחק
  42. הא נכון אבל לא נורא
    עדיין יש דרכים להשיג מטבעות יהלום או כל מטבע אחר
    לא צריך ישר להיות עצובים

    השבמחק
  43. ציטוט:היי לגבי הבגדים תבינו זאת הטבה לא שילמנו להם אז אין לנו ממש זכות להתלונן הם נתנו לנו גם צטנס זה לא יהלומים זה מטבעות כאלה ואת יכולה להשיג את זה במזרקת היהלום או לקנות בכסף אמתי נכון זה לוקח קצת זמן אבל מה לעשות אני חוסך ואז קונה
    טוב בואו לא נפתח על זה דיון זה לא ממש נעים תודה :) חסוי לילי לנו גם מותר להיתרכז ולא רק בנעים שלך להיתרגז זה חלק מחיי היום יום

    השבמחק
  44. תודה נועה (: ואם אתה רוצה תחיייה ככה

    השבמחק
  45. פסדר לא אמרתי לך לא להתרגז פשוט אחר כך זה מגיע כאן לרמה של קללות וכל הבלוג הופך לאיזה גונגל עם את רוצה דוגמאות תכנסי לבלוגים הקודמים אני לא יודע מה איתך אבל לי זה לא נעים

    השבמחק
  46. הוחבאו היום עוד סמלים? (יום ראשון שעה 8:37 בבוקר)

    השבמחק
  47. השעון שלי לא טוב אז הוא כותב 7 ולא 8

    השבמחק
  48. זה לא רק שלך זה של כולם זה פשוט מכוו על שעון חורף

    השבמחק
  49. אז החביאו או לא?

    השבמחק
  50. לא יודע נירא לי שכן אם אמצא אגלה :)

    השבמחק
  51. מי מגלה

    בבקשה זה קשה

    השבמחק
  52. חסוי לילי את חתיך!!!!! אני מתה עליך!!!!!!! בוא נתחתן!!! תעשה לי ילד!!!!!! בבקשה בוא נתחתן!! אני מציעה לך נישואים!!!! אם היית פה הייתי מתנשקת איתך שנה אתה חתייךךךךך!!! התינשא לי??? בבקשה תסכים!

    השבמחק
  53. מה אתה לא רוצה להתחתן??? אוף

    השבמחק
  54. איפה החמישי ויש עוד

    השבמחק
  55. אני מיצתערת חסוי לילי לא היתכוונתילרמה של קללות זה באמת לא נעים כאילו ריב על משהו..

    השבמחק
  56. שטדעו האחרון חנות המחרוזות

    השבמחק
  57. זהו יש רק 5 סיכות של מוגו פארק

    השבמחק
  58. יש סמל בוילג

    השבמחק
  59. יש גם סמל במונדרימול בחנות לבית

    השבמחק
  60. יש בהייסקול לעד הזמרת

    השבמחק
  61. יש! מצאתי אחד בתוך ההאנגר שבחוף על המאוורר (באמצע למעלה)
    תעזרו לי למצוא את השני שהחביאו היום

    השב

    יש!
    1. מצאתי עוד סמל בתוך ההאנגר שבחוף על המאוורר (באמצע למעלה)
    2.השני באנטיקולום בתוך המזואון בין סמל של ליגת העל (הצלחת הצהובה) ובין הסמל של הטלפון הציבורי זה נמצא בין שניהם אתם תראו את זה בקלות זה ממש בולט
    אלה שני הסמלים שהחביאו היום
    מקווה שעזרתי:)

    השבמחק
  62. יואוו תודה!
    במוזיאון מצאתי אבל בחוף לא מצאתי איפה בדיוק התכוונת?
    לא ראיתי כלום על המאוורר

    השבמחק
  63. איפו זה החוף?

    השבמחק
  64. החוף זה איפה שהמתקן הענק הזה שמשתגרים ממנו בחלליות אוויר

    השבמחק
  65. יש עוד סמלים

    השבמחק
  66. אני לא מוצאת עוד חסרים לי שישה

    השבמחק
  67. מצאתי המון סמלים

    השבמחק
  68. מצאתי עכשיו באמצא הלשון של התמנון בבריכה
    אי אפשר לפספס זה מאוד קל למצוא

    השבמחק
  69. מנסה למצוא עוד כשאמצא אגלה

    השבמחק
  70. חסרים לי שלושה בבקשה תעזרו לי אני כל כך מיואשת

    השבמחק
  71. גם לי חסרים

    השבמחק
  72. מצאתי המון וחסרים לי שלושה

    השבמחק