יום שלישי, 16 ביוני 2015

כוכב חדש נולד - איגי

מוגובי גאה להציג את האפליקציות החדשות
 של איגי! 

איגי הוא ילד מאוד מיוחד, מאז שנולד הוא 
בטוח שהוא כוכב על! איגי החליט שהוא יהיה
 הילד הראשון שינחת על הירח ואם אתם
מוכנים לעזור לו אתם מוזמנים להוריד את 
האפליקציות חינם בחנות של גוגל או אפל. 

עד כה יצאו לשיווק שלוש אפליקציות : 
- איגי טס לירח
- איגי משחקי חשיבה
- איגי משחק הרכבה. 

האפליקציות יכולות לעניין גם את האחים והאחיות 
היותר קטנים שלכם. רוצים להכיר את איגי יותר כנסו 
לאתר של www.iggystar.com

151 תגובות:

  1. זה אפליקציה שמוגובי יצר

    השבמחק
  2. מה זה מעניין תסכל שלי >.< איזה דבר שבכלל לא קשוררררררררררררררר

    השבמחק
  3. מה קרה נגמר לכם הכסף אז החלטתם לפרסם אפליקציות?

    השבמחק
  4. כנראה זה מרוב שהכול למנוי אז אין להם נרשמים
    אתם לא מכירים את מוגובי כל דבר חייב להיות קשור אליהים למשל מעדן מוו מה קשור למוגובי? אין קשר או למשל האפלקציה הזו מה קשור?? או למשל הארטיקים מה קשור ? אין קשר אין קשר קיצר משעמם כאן גם ככה אין לי אייפון למה שאני יגד תודה על מה שאין לי?

    השבמחק
    תשובות
    1. חסוי לילי קלוט אתה מדבר שטויות ואתה לא מבין כלום אז תן לי לחדש לך: המעדן מו זה בגלל שהם עשו עסקה עם חברת מו הארטיקים זה כי הם עסקה עם החברה מוגובי עושה עסקאות עם חברות ומפרסמת אותם כדי שהחברות יביאו להם כסף!!!! איך אתם לא קולטים את זה -_- איזה ילדים

      מחק
  5. חוץ מיזה הם מנסים להיות כמו מיקמק אבל מה לעשות הם לא הם פשוט מעתיקים מהם למשל חנות וספר וסדרה זה ממש העתקה דיי כבר להעתיק דיי כבר לעשות תחריות דיי צוות מוגבי פשוט די!

    השבמחק
  6. וגם החיות זה העתקה דיי כבר דיי
    תמיד ידעתי שאתם מעתקים ולא חבבתי במיוחד את האתר הזה למה שאני יחבב אתר שמעתיק? ושאין בו מה לעשות? סליחה אבל באמת אם כל הכבוד יכול להיות שקצת הגזמתי אבל די כבר תחשבו בעצמכם על רעיונת אחרים אולי זה לא נכון אבל דייייייייייייייייי כברררר

    השבמחק
  7. סליחה אם קצת הגזמתי

    השבמחק
  8. ובכלל באר המשאלות ביער הקסום למנויים כל מה שמעניין את מוגובי ומיקמק זה כסף כסף וכסף.

    השבמחק
  9. נו מה ציפתה? זה העבודה שלהם מיזה הם מתפרנסים

    השבמחק
  10. תרגעו שמתם לב שכל המשימות האחרונות לא למנויים וגם אם יש משהו חדש למנויים אז מקבלים דבר ישן ללא מנויים
    נ.ב.
    מקבלים בבאר המשאלות רק דברים גרועים

    השבמחק
    תשובות
    1. מי אתה שתגיד לנו להרגע תרגע אתה ובאמת תרגע יאו

      מחק
  11. נכון אבל זה לא רק אני אמרתי הם התחילו אז עניתי להם וכאילו שאתה לא אמרתה דברים אז תרגעו תגיד קודם כל לעצמך ואחרי זה נדבר חוץ מזה הודתי קצת הגזמתי אז נרגעתי יופי מרוצה ?

    השבמחק
  12. טוב באמת הגזמתי קצת אז אני יפצה אתכם השלגונים בלוח המודעות בתאלינה ובוילג

    השבמחק
  13. ה''אפליקצייה'' קשורה למשהו אחר בכלל טוב שיהיה שיפרסמו אפליקציות מוגובי אבל מישהו שטס לחלל זה בכלל אבל בכלל לא קשור זה רק מעפן

    השבמחק
  14. אני יודעת שזה לא קשור אבל איך נכנסים לחדר של צוות יהושע?...?. תוכלו לענות לי? תודה רבה

    השבמחק
  15. אני יודעת שזה לא קשור אבל איך נכנסים לחדר של צוות יהושע?..??? תוכלו לענות לי פליזזזזזזזז????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק
  16. אני יודעת שזה לא קשור איך נכנסים לחדר של צוות יהושע?.??? תוכלו לענות לי.????. פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אני יודע תלכי ללוח המדעות רק אם את ברמה כחולה עם מספר הלבבות הנדרשים תוכלי לענות על השאלון מידי שבוע ואולי תזכי להתקבל לצוות בהצלחה:))

      מחק
    2. אבל רשום רק את הצוותים:משרוקית,הוואי וויטמין לא רשום לצוות יהושע!!!!!!!!

      מחק
    3. רשום רשום תסתכלי טוב

      מחק
    4. אם את עדיין לא מוצאת אני יכול להפגש איתך ולהראות לך :) זה ליד הספרים במין כזה דבר רבועי חום כזה כמו כזה נו אני לא יודע איך להסביר את זה כאן

      מחק
    5. זה איפה שמצויר מוגבי כחול עם כובע קסקט צהוב וסימן כזה! יש לו מכנב ירוק כזה ויש כזה רבועים קטנים צבעונים ירוק ואדם כזה

      מחק
    6. תודה בכל מיקרה חסוי לילי אים כבר מצאת את השלגונים של היום?

      מחק
    7. תודה חסוי לילי חיים שלי אתה אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך שלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי חולה עליךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תודה נשמה שלייייייייייייייייייי אתה מקום ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך נשמה שליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

      מחק
    8. יש התקבלתי לצוות תודה חסוי לילי תודה

      מחק
    9. בשמחה:)) שמח לעזור ומזל טוב על ההתקבלות אני תמיד לא מצליח אני תמיד נפסל אווף:(

      מחק
  17. טוב זה אני ALMOG160 זה רק חד פעמי שאני משתמש ככה אבל מה העתקה לכול אתר אינטרנט יש חיית מחמד ומחזות מה זה מפריע לכם זה בעיה שלהם שהם תניחו להם כבר

    השבמחק
    תשובות
    1. בסדר בסדר כבר עברנו נושא ואל תגיד לכם כי אני יודע שאתה מתכוון אלי אולי לך תגיד לך אבל זה לא רק אני אני סך הכל עניתי להם זה הם התחילו דיי כבר להאשים אותי בכל דבר או שאני פורש כי זה לא נעים לי ותחשבו גם על עצמכם וגם אתה הייתה שותף לזה אז תחשב קצת

      מחק
    2. אם אתה לא שם לב עברנו נושא ואמרתי סליחה עם קצת הגזמתי והודתי אז די כבר די סליחה ותודה

      מחק
  18. חסוי לילי לא התכוונתי אליך התכוונתי לשאר

    השבמחק
  19. איפה השלגונים מהר השבוע כמעט נגמר

    השבמחק
  20. לא שווה השלגונים מה תקבל ארטיק קטן לא שווה

    השבמחק
  21. יש אחד בשוק שני יש בכפר הבומאגים ואחרון בהיכל הלומינים

    השבמחק
  22. תודה וסליחה אנימוני

    השבמחק
  23. אני לא אותו אנימוני

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקי...
      ודרך אגב אני יודע את זה איזה מגניב חח

      מחק
  24. ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש מצאתי את כל12 השלגונים תודה חסוי לילי על העזרה תודה רבה לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    השבמחק
  25. בבקשה תמיד שמח לעזור את יכולה להגיד לי איפה כולם בבקשה? כי לא מצאתי הכול :(

    השבמחק
  26. בהיכל הלונמינים,כפר הבומאגים ובשוק[זה של היום] מקווה שעזרתי לך

    השבמחק
  27. אה,וגם אתה רוצה שאומר לך את הכל הכל??????????????????????????????????

    השבמחק
  28. סליחה אני לא יכולה אל תכעס בסדר???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????.בסדר לך?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????סליחה ותודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!וזה הכל עד כאן שאלות בהמשך מקווה שעזרתי לך להתראות להיום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..................................................... ביי ביי חסוי לילי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שבת שלום לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  29. טוב אני לא כועס למה שעכס? ושבת שלום גם לך :))

    השבמחק
  30. את לא מתביישת? הוא אמר לך הכו אבל את הכל אז תאומרי לו גם

    השבמחק
  31. הייייייי מי אתה ? ובבקשה אל תתערב סבבה ? ואל תגיד לה תתבישי תתביש אתה מה זה איך אתה מדבר ???

    השבמחק
  32. הייייייייייייי19 ביוני 2015 בשעה 12:23

    אנ אדם מוזר מאוד ואני מדבר איך שאני רוצה יש בעיות סכליות ?

    השבמחק
  33. לא אין בעיות רק אל תאומר מילים לא יפות זה הכל וואי תרגע בבקשה

    השבמחק
  34. היייייייייייייייייייייי19 ביוני 2015 בשעה 12:24

    ואם לא באאאאא לי מה תעשה ?????

    השבמחק
  35. אני לא יעשה כלום אבל בוא נגמור את זה כאן אתה שם לב איך אני מדבר אליך יפה ואתה ככה מדבר אלי בגסות רוח כזו פשוט לא נעים

    השבמחק
  36. היייייייייייייייייייייייייי19 ביוני 2015 בשעה 12:26

    שלא יהיה לך נעים

    השבמחק
  37. למה כל פעם שאתה רושם תגובה זה הם כמות יודים אחרות למשל פעם 5 יודים פעם 3 יודים מה זה חחח ואני מעדיף לגמור את זה כאן אז שלום ולא להתראות ידידי היקר והנכבד שחושב שהוא מלך

    השבמחק
  38. כי ככה בא לי ואל תקרא לי ידידי היקר והנכבד כי אני לא ידיד שלך חוץ מזה אני מלך אתה צודק אז ביי

    השבמחק
  39. סבבה אז אתה מלך מרוצה ?

    השבמחק
  40. היאואואו היי המלך אוווווווווו19 ביוני 2015 בשעה 12:30

    כן אני מרוצה :))))) ישששש

    השבמחק
  41. מה בדיוק קרה פה רק 10 דקות לא דיברתי וכבר מתחילים מריבות? דיי מה אתה היי תינוק? שצריך אימא שתדאג לך? כן ביי ביי ואתה באמת ילד מוזר אף אחד לא מלך ולא מלכה וכאן זה נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חסוי לילי אני אוהבת אותך חסוי לילי אתה רוצה להפגש איתי ביום רביעי שעה חמש בדרך המלך ואומר לך איפה למצוא את השלגונים? אים כן תודיע לי

    השבמחק
  42. אני לא ממש בטוח שאני יכול אם אני אוכל אני יבוא סבבה?
    ומה זה דרקולה ?? ואת צודקת מי אתה היי אתה ממש מוזר

    השבמחק
    תשובות
    1. היייייייייייי19 ביוני 2015 בשעה 17:25

      אני מוזר?????? אתה מוזר

      מחק
    2. טוב די היי אני לא מעוניין לשתף איתך פעולה כי אתה כל הזמן רב איתי מה יש לך נגדי יאו מה עשיתי לך כבר אתה ממש לא נחד

      מחק
    3. היי אואואו המלךךךך19 ביוני 2015 בשעה 17:27

      זה לא רק נגדך אני אדם מוזר אני יודע אני נגד כולם כי אני המלך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      מחק
    4. טוב די מה יש לך מה תגיד מה באמת מה יש לך ?? אתה בקטע של לריב אם כן בוא נעצור כאן סבבה?

      מחק
    5. ההה המלך אואואו19 ביוני 2015 בשעה 17:29

      סבבה שלום ולא להתראות

      מחק
    6. שלום שלום ובאמת להתראות אל תתכתב איתי יותר אם אתה רב איתי

      מחק
    7. היייייייייייייייייייייייייייייייייייייי5419 ביוני 2015 בשעה 17:30

      סבבה ביי

      מחק
  43. אוקי חסוי לילי לא נורא

    השבמחק
  44. איך מתקבלים לצוות יהושע? אני יודעת שצריך סכום מסויים של לבבות לחלק אבל מה השאלות של הקבלה לצוות ?.????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? תענו לי פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז איזה שאלות יש איזה???????????????????????????????????????????????????????

    השבמחק
  45. זה בלוח המדעות ואנחנו לא יכולים לומר לך זה כל הזמן משתנה השאלות סליחה :(

    השבמחק
  46. מה הסיסמא לחדר יהושע?

    השבמחק
  47. לא יודע את אמורה לקבל אותה שהתקבלת לצוות תפני לצוות מוגובי או תחפשי ביוטיוב או באנטרנת או משהו

    השבמחק
  48. אווף אני כל הזמן נפסללל אוף

    השבמחק
  49. אתגר השלגונים יצא לדרך!

    בכל יום יוחבאו 3 שלגונים באתר עד סוף השבוע.

    אספתם 12 שלגונים? קנו שלגון שלא ייגמר אף פעם בדוכן השלגונים שבנווה רימון!


    השלגונים:
    1. הספינה- על הספינה, מעל הגשר נמצא השלגון הראשון.
    2. מודרניה- ליד אזור הקקטוס נמצא השלגון השני.
    3. דרך המלך- ליד במת הניצחון בצד ימין נמצא השלגון השלישי.
    4. אנטיקולום- ליד דלת הכניסה במוזיאון
    5. נווה רימון- ליד הכניסה לקולנוע, בין האבנים
    6. ארמון היהלום- בדשא, ליד הבית הקטן בחוץ.
    7. בלוח המודעות- בדשא
    8. תלינאה- ליד הצוללת
    9. וילג׳- על האסם ליד דוכן שלגוני מקס.
    10. כפר הבומאגים- בחוץ ליד הביתן השני
    11. השוק- ליד התבלינים
    12. היכל הלומינים (חוף ההפתעות)- על החול

    השבמחק
  50. כטיעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מושג וגם אני התקבלתי לצוות איזה כיף הצלחתיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

      מחק
    2. מזל טוב שיראל חדד לפני 3 שבועות גם אני התקבלתי לצוות בשעה טובה לאיזה צוות התקבלת? אני התקבלתי לצוות יהושוע

      מחק
    3. אני התקבלתי לצוות וויטמין וואי מה זה השאלון הזה? הוא מה-זה קשה ה' ישמור עוד שנייה כמעט נפסלתי זה קשהההההההההההההההההההההההה מוותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אני רציניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

      מחק
    4. איך נרשמים לצוות וויתמין?

      מחק
    5. אני לא מגלה למרות שאני יודעת לא מגלה ולא ולא מגלה נקודהההההההההההההההההההה לא איכפט לי מיצידי שלא תדע אני המלכה המהממת בעולם והמהממת את קרפדה שמנה ומכוערת ובוז לחסוי לילי היי יוהו המלך כבודדדדדדדדדדד

      מחק
    6. היי לא מדברים ככה ואל תעזי לקרוא לי קרפדה שמנה ומכוערת ואל תאמרי בוזזז לחסוי לילי יואו מסכן יהושוע הוא רק שאל איך נרשמים לצוות וויטמין איזה מסכן יהושוע אים אני אדע איך נרשמים לצוות וויטמין אז אודיע לך בסדר יהושוע? אל תדאג אתה חמוד ואתה לא צריך לשים לב אליה

      מחק
    7. את צודקת המהממת לא מדברים ככה ומי את בכלל? דרקולה?חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את מוזרה ברמה לא נורמלי

      מחק
    8. זה בחדר הVip שנמצא במדרנימול בחדר מוגופלי אם הדלתות הירקות אבל החדר הזה למנוי

      מחק
    9. ובבקשה לא לריב תודה

      מחק
    10. MOGOPLAY זה איפה שכתוב אז זה במדרנימול

      מחק
    11. איפה שמצויר מוגובי כתום אם גבעי כזה ובהולינג מוזר כזה לבן צוח כזה

      מחק
  51. יש הזדמנות שניה למשימת הארטיקים מי שלא עשה את המשימה למהר

    השבמחק
  52. אני צריך את צוות העיתונאים ואז אני יהיה בכל הצוותים

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי כבר הספקת ןלהתקבל לצוות העיתונאים?

      מחק
  53. הא אבל אתה צריך להתנתק מכל הצוותים שאתה קיים בהם

    השבמחק
    תשובות
    1. למה בוז מה קשור בוז ???? אני חושב שאת אפילו לא יודעת מה את אומרת כי אין קשר בכלל ואני לא מתכוון ריב כאן אז את מלכה והמהממת מרוצה ? חוץ מזה אני כבר רגיל לזה כולם רבים איתי אבל מה קשור בוז יאו ? באמת מה אתם ילדים קטנים ? סליחה כן ? בעם קצת הגזמתי אבל די לריב בבקשה זה לא נעים זה נועד כדי להיות כפי בבקשה אל תריבו אם אתם רבים אני פורש

      מחק
    2. תודה המהממת שאת מגינה אלי

      מחק
    3. הודע זו שלמלע נועדה למי שאמרה לי בוז וזה אבל מה קשור בוז תאמינו לי אני לא מבין יאו באמת לכן אני לא מתכוון להתיחס כי זה ממש לא קשור

      מחק
  54. וואו מד-הים מזל טוב אנונימי

    השבמחק
  55. היייייייייייייייי21 ביוני 2015 בשעה 20:18

    אולי היא אמרה לך בוז כי אתה עוזר לאנשים והיא מקנא ?

    השבמחק
  56. לא יודע אבל בכול אופן זה ממש מוזר אין קשר באמת שאין קשר לילה טוב ואני לא רוצה יתר לדבר על זה כי אני לא רוצה לפתוח דיון על משהו סתמי שסתם נאמר ולא קשור בכלל טוב ביי לילה טוב וחולמות פז

    השבמחק
  57. היי,מישהו שם לב.????????יש טירה חדשה בטירה לדוגמא של לוחמי החלל רואים לוחמי החלל? בסוף התלוננתם בחינם כי גם לכם יש טירה[ ההודעה מיועדת לכל מי שאמר לא הוגן דווקא לנסיכות הקרח ] תודה ואל תאמרו שוב למה לא הוגן מרוצים? עכשיו גם לכם יש טירה. להת-ראות

    השבמחק
  58. טוב אני לא התלוננתי מאז שהערתם לי כבר הפסקתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חסוי לילי לא התכוונתי אליך אתה לא עשית כלום הכוונה למי שאמר

      מחק
  59. עבר שבוע בלי שום משימה חידוש או כל דבר אחר
    אני חושב על שתי אפשרויות
    1.מוגובי התחיל להתעצל ולשעמם
    2.מוגובי נותן לנו לחכות למשימה חדשה ומרהיבה ואפילו כמה משימות
    מקווה שזאת האפשרות השנייה

    השבמחק
  60. זאת השנייה הנה הוכחה תלך ללוח המודעות תכנס לחדשות מוגובי תעבור כמה עמודים ותראה את ארון הבגדים שיהיה בקרוב וגם בלוח המודעות תכנס למשחקייה (המודע בלוח המודעות כמובן) ותראה משחק חדש ומגניב שקוראים לו אייר כלאש (שם המשחק באנגלית ונדמה לי שלא כתבתי טוב את שם המשחק כי אני לא כל כך טוב בתרגום) וגם יש את בית לוחמי החלל שיהיה בקרוב
    מקווה שעזרתי

    השבמחק
  61. מודעה לא מודע

    השבמחק
  62. בסדר אתה לא צריך לתקן אותו הוא בטח התלבל כי הוא רושם מהר

    השבמחק
  63. אני כמעת לא משחק במוגובי כי משעמם כאן הכל למנוי ואין לי מה לעשות חוץ מזה יש לי עוד ענינים חוץ ממוגובי :))

    השבמחק
  64. חסוי לילי אתה צודק ב100%

    השבמחק
  65. אני אלתי היום את האפליכציות

    השבמחק
  66. מוגובי משאמם כי אכול לא קשור וגם אלתי את האפלכציות ואם של תינוקות ביגלל זה איגי משאמם
    נכון

    השבמחק
  67. אני לא רוצה להעליב אותך כן ? אבל את כותבת בהרבה שגיאות ואי אפשר להבין אותך ככה

    השבמחק
    תשובות
    1. שובל זות אמא שלי אני הבן שלה כול פאם שאני
      כותב אז אני אוסה שגיאות לא בחבנה אתה
      יחול לאגיד לכולם? בבקשה רבה

      מחק
    2. שובל זות אמא שלי אני הבן שלה כול פאם שאני
      כותב אז אני אוסה שגיאות לא בחבנה אתה
      יחול לאגיד לכולם? בבקשה רבה

      מחק
    3. אנונימי אתה מוד מוד אלבתה אותי כי אני באצם הבן של שובל יערי

      מחק
    4. אנונימי אתה מוד מוד אלבתה אותי כי אני באצם הבן של שובל יערי

      מחק
    5. אז מה ???????????????
      אני מצתער אם העלבתי אותך

      מחק
  68. עדיף שלא תרשמי כי את עושה פדיאוחת לעצמך טוב בעיה שלך ...,

    השבמחק
  69. המאממת את אשית שגיאות חתב מהבן של שובל יערי

    השבמחק
  70. TBH CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    השבמחק
  71. איגי לא מוגובי לא איגי לא מוגובי לא איגי לא מוגובי לא איגי לא מוגובי לא איגי לא מוגובי לא איגי לא מוגובי לא איגי

    השבמחק