יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

תחרות הצוללת הכי יפה עכשיו בדף קהילה!!!

מוגוביסטים יקרים עכשיו זה הזמן לצלם את הצוללת
המוגו מדליקה שלכם ולהעלות לתחרות שבדף קהילה!

עיצבו את הצוללת שלכם במיטב עיצובי העונה, 
צלמו אותה והעלו לתערוכה!
לאחר מכן בקשו מחברים לדרג ולהשפיע כדי שתוכלו
להגיע ל- 50 המקומות הראשונים!
את התמונות ניתן לשלוח עד לתאריך ה- 20.8.14
 
תהליך הבחירה:
ועדה מטעם מוגובי תבחר את 3 התמונות המדליקות ביותר
מתוך 50 התמונות שיגיעו למקומות הראשונים!
 
הזוכים יזכו בפרסים מדהימים:
מקום ראשון : 300 מטבעות יהלום 
מקום שני: 200 מטבעות יהלום 
מקום שלישי: 100 מטבעות יהלום 

12 תגובות:

  1. איך צריך לצלם וגם איפה לצלם

    השבמחק
  2. שלישי איזה כיף

    השבמחק
  3. בכרטיס שחקן תשימו את הצוללת עליכם ותלחצו על התמונה שם, תשמרו את התמונה בתור jpeg ותשלחו לתחרות.

    השבמחק
  4. אייך שומרים

    השבמחק
  5. בדף הקהילה אתם שולחים את התמונה של הצוללת שלכם, ואיך מצלמים אותה? הולכים לתאלינה נכנסים לים ואתם רואים ים? אז יופי, לוחצים על הגלגל (בכרטיס השחקן שלכם) ואז לחצו על הצוללת הסימן של הצוללת רואים מצלמה כזו לבנה? יופי לוחצים עליה וזה מצלם. מקווה שעזרתי שיהיה לכם מוגוכיף. אוהבת דיניקה

    השבמחק
  6. איזה כיף יש לי תמונה עם הצוללת והלכתי לדף הקהילה ואז שלחתי תמונה ואמרו שהוא נשלח שיואו איזה כיף

    השבמחק
  7. איזה כיף לי הדירוג שלי הוא 65

    השבמחק
  8. הייי חברים זו דיניקה בהצלחה לכולם :)

    השבמחק
  9. תצביעו לי שמי הוא lubi

    השבמחק
  10. בבקשה תצביעו לי ושמי הוא גם Kuzmina

    השבמחק